28 Nisan 2008 Pazartesi

27.04.2008: Emine Yalçın'a Teşekkür

Aşağıda okuyacağınız yazı, Emine Yalçın'a hem tohumlarımla buluşmasına vesile olduğu için ve hem de 2008 Toplantısı'ndaki izlenimlerini çok açık ve geniş bir şekilde bizlerle paylaştığı için bir teşekkür ve imkân bulmuşken de, 1-2 soru sormak için şuradaki yazıya cevap olarak yazıldı...

"merhaba,

yeni üyeyim ve bu blogdaki her yazıyı bir kaç defa okudum büyük bir merakla... çünkü "önce teorik olarak bilgilenmek, ileride olabilecek muhtemel sorun veya soruların cevaplarını satır aralarında bulup hafızaya almak veya kağıda döküp, dosyalamak ve sonra uygulamak" gibi bir yol haritam vardır...

2008 toplantısındaki izlenimlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim, sanki ben de oradaymışım gibi hissettim yazdıklarınızı okuyunca ve bütün paylaşımlardan faydalandım sayenizde...

*evde gübre yapma işine bayıldım, acaba şimdiden başlasak da olur mu, yani minimum ve maksimum süre nedir acaba bu oluşum için?

*bana gelen tohumların kargo göndereninde sizin adınız vardı:)) sabırsızlanıyorum onları torf ile buluşturmak için ama şansa bak ki, havalar inanılmaz soğudu, geçen hafta 30'ları gösteren sıcaklık, 12'lerde şimdi:(( bekleyip havalar ısınınca mı ekmeli, yoksa ekip yanında elektrikli soba falan mı yakmalı (güneş ışığı yerine de mesela odanın ışığını-florasan mesela- açık bırakmalı)??? hatta en önemlisi, okuyorum da mart'da ekmiş çoğu PDA'cı tohumlarını, geç mi kaldık:(((

*Mehmet Bey, tohumlarını önce 2 gün suda beklettiğini sonra ektiğini yazmış, her yazıyı bir kaç kere hatim ettim neredeyse ama atladım mı bilemiyorum, öyle birşeye rastlamadım... bu doğru mudur yoksa kargodan alır almaz ekme işini yapmak da sağlıklı mıdır?

iyi haberlerde buluşmak dileğiyle, saygılar "

Hiç yorum yok: