28 Nisan 2008 Pazartesi

28.04.2008: Tohumlarımı Ektim

Daha fazla bekletmedim...

Gruptan ses seda çıkmayınca, -her ihtimale karşı- suya koyduklarımı ve kuru tuttuklarımı* ayrı ayrı ektim, fıs fısladım ve (rehberde yazılanları temel alıp) üzerine bir naylon geçirip loş bir yere aldım... bol bol da fotoğrafladım :)... yakında paylaşacağım...

*bu arada, Album-I'in sonunda aradığım cevap varmış :) kendi yaşadığımdan çıkardığım sonuç ile birleştirince söyleyebilirim ki; ıslanmış tohumlar şaşır şaşır oluyorlar ve bir türlü kendileri için hazırlanmış yuvalarına gitmek istemiyorlar... halbuki poşetlerinde uslu uslu bekleyen kuru tohumlar hiç itirazsız ve üzmeden yuvalarına kuruldular :) yine de; sulanmış/kuru tohumun (ekimindeki bu farklılık dışında) bir ayrımının olup olmadığının cevabını, ilk günyüzüne çıkacak gruptaki verecek (tabii daha önce bir bilen çıkıp paylaşmazsa)...

sevgiler

2 yorum:

A.T. dedi ki...

Tebrikler!,
Harika bir blog olmuş bu...

Tansuğ'lar

ipek dedi ki...

teşekkürler, kıvılcımı yakan sizlersiniz...

sevgilerimle

ipek